הרבי חתם על המכתב: בבעלזא יקיימו יום תפילה וסליחות

נתי קאליש No Comments on הרבי חתם על המכתב: בבעלזא יקיימו יום תפילה וסליחות

מרן הרבי מבעלזא ובית הדין של בעלזא יצאו הערב במכתב מיוחד לרגל המצב בו קראו לציבור להתאסף מחר לאמירת תהילים וסליחות ולהתחזק בלימוד התורה ועניינים שבין אדם לחברו

צילום: דוד כהן פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

"אנא כנה עורי נא התעוררי נא" כך נפתח מכתב החיזוק של הרבנים הגאונים חברי הביד"צ "מחזיקי הדת" של בעלזא, עליו צירף כ"ק מרן האדמו"ר שליט"א את חתימת יד קדשו.

"אסון קשה פקד את תושבי ארצנו הקדושה כי שונאי ישראל נשאו ראש ובעיצומו של זמן שמחתנו התנפלו על ישובים רבים ורצחו ופצעו אנושות אנשים נשים וטף זקנים עם נערים ללא רחם ורבים נלקחו בשבי האויב האכזרי, על כן עלינו להתעורר בתשובה ותפלה וצדקה להעביר את רוע הגזרה ויחוס וירחם אבינו שבשמים על בניו וצאן מרעיתו ויפיל חתתו על כל אויבי עמו שלא יוכלו להפק זממם וישבור זרועם וישיב להם גמולם בראשם ויאמר למלאך המשחית הרף וישלח מהרה רפואה שלמה לכל הפצועים והחולים של אחינו בני ישראל וכל השבויים יחזרו לביתם בשלום במהרה".

חברי הביד"צ ממשיכים במכתב המיוחד: "לאור האמור קוראים אנו לכל אנשי שלומנו להרבות בתפלה לפני שוכן מרומים, ובכל בתי מדרש דחסידי בעלזא יאמרו בצבור אחר תפלת שחרית מזמורי התהלים של אותו יום כפי החלוקה לימי החודש עם מזמור פ"ג ומזמור מ"ו ותפלת אחינו כל בית ישראל וכו'. ובעזה"י ביום שלישי כ"ה תשרי יתאספו בכל בתי המדרש ליום תפלה כללי שעה לפני תפלת מנחה לומר תהלים בצבור ספר רביעי וספר חמישי ופזמון "ישראל נושע בה' תשועת עולמים" ופזמון "ה' ה' קל רחום וחנון" ו"שמע קולנו" ו"אבינו מלכנו", ותפלת מנחה".

ומסיימים את מכתב החיזוק: "והשי"ת יראה בענינו ויקבל תפלותינו ברחמים וברצון וכל אויבי עמו מהרה יכרתו ויקויים במהרה "כלה שעיר וחותנו ויעלו לציון מושיעים". כמו כן על כל אחד ואחד להתחזק בלימוד התורה בקביעות ולעורר את כל בני ביתו לתקון המעשים ולחזק את גדרי הצניעות והקדושה וחינוך הילדים ליראת שמים ומדות טובות, וגם לרבות להתחזק ביותר בענינים שבין אדם לחבירו להרבות אהבה ואחוה ושלום ורעות בישראל ולגמול חסד איש לרעהו. ובזכות זה נזכה לעורר עלינו רחמי שמים ולהנצל מכל צרה וצוקה ותשקוט הארץ, והשי"ת יפרוס שלומו עלינו ועל כל עמו בית ישראל וישלח לנו משיח צדקנו לגאלנו מתוך רחמים וחסדים ונחת במהרה בימינו אמן".



0 תגובות